hej igen..

hej igen =)
sitter här och väntar på att mamma ska komma..prata med henne vid 09:00 tiden..och hon skulle ringa när hon var nära här..
yes dagen planer då? ja motionera hästarna och mocka lite skit i hagen ;) busa av wilma & hugo (hundarna)
ja och bara snacka shit med mor min...sen åka hem igen...pussa ihjäl min älskling =) han är ju ledig idag..eller ledig och ledig kan man inte kalla det riktig..han slutade ju jobbet vid 06:00 och kommer säkert sova till 13-14 tiden..sen shupp så är det kväll och läggdax..han jobbar fm imorgon och förmodligen resten av veckan.men det kan ju ändras snabbt..
men på onsdag kommer hovslagaren..wooww då blir det att rida som tusan ;)
ska höra med karro om hon vill komma nåndag (gorms ägare) och rida...det vill hon nog säkert :) beror ju på hur hon jobbar och så men det visar sig...
denna vecka kommer mina hudprodukter..åh vad jag väntat..messa till min hudvårdskonsult och fråga varför det tar så lång tid med leveran och hon sa att september månad är så hårdspäckad..att annnars tar det 3-4 dagar att få hem dom..

Nä ska ringa mamma & fråga om hon tänkte komma idag :) haha!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0