härligt värre..

eller inte...har bålmande (stavas?) ägglossning..gör så in i fan skapet ont...värker konstant nästan och hugger till hej vilt...suuuck...ibland önskar man att man vore man...just vid dom här dagarna/veckan varje månad...
ah nog pratat om mensvärk...
på eftermiddagen så for vi hem till kristoffers föräldrar...fick en massa gott..nästan för mycket gott hahah =) alltid lika trevligt där....satt där ett par timmar..kom hem för ett tag sen..hon fick present kort av oss..till saras salong i kolsva för massage :) kommer ej ihåg vad den hette men det finns ju massa olika men vi tog en vi tyckte verka bra :) hon vart så glad så!!
övertrött är jag med...klev ju upp vid 07:00 idag...sen har ja lekt med nova hela dagen...

Nää imorn laddar jag upp bilder som jag tog idag :)

blir att vara vaken en liten stund till sen mysa med karln min =)

God natt sibel mitt hjärta <3 du är så saknad & älskad bibbe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0