hår!

färgade håret för en liten stund sen :) det vart brunt..eller mörkbrun..var så bra så !!
vi åkte ju hem till mamma & pappa..lonskera pållarna ! och myste och borsta o greja <3 mina bebisar <3
åkte hem vid 18:30 tiden..josefin och kristoffer plocka en massa kantareller :) medan jag greja med hästarna ! dom hitta MASSOR av kantareller....

kikar på idol nu..sen börjar lyxfällan vid 21:00 på kanal 3....det ska vi se på..sen vid 22 tiden så ska vi basta...

Amanda hade skrivit så snällt om mig på sin blogg..så här skrev hon : Måste även tillägga att Mia ocH Elin är mina Änglar från himmlen som gömt sina vingar och nu finns vid min sida här på jorden. Ett tack till er räcker inte, för om jag kunde skulle jag ge er hela min värld <3

Amanda vill bara säga att du är min bästa vän..och du kommer alltid och vara det ! du har din speciella plats i mitt hjärta!
vi måste ses snart igen..saknar våra stunder !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0