god morgon !

God morgon allesammans ! nu är det måndag igen :) gick upp 06:00...klädde på mig och gick ut..då var klockan typ 06:06 då kom älskling hem från jobbet...hundarna tyckte det var skit mysko att han kom hem med bilen på morgonen haha :)
nyss gick han och la sej..hoppas att han sover bra nu...och länge..var konstigt att sova själv i sängen..kolla på klockan sista gången när jag vart på toa då var klockan 22:30....o jag somna inte direkt efter det heller..hmm...men men...

idag regna det inte ute ialf...skönt ! anita kommer om drygt 30 minuter och hämtar mig..är redan klar med allt..helt av allt skulle jag vilja gå och lägga mig brevid älskling..då skulle jag somna på 2 röda....är så trött så....

men jag piggnar väl till under morgon kvisten.......Nej men ha en bra morgon...bloggar sen när jag är hemma igen från jobbet !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0