god morgon...

hejsan allesammans !!! nu är jag påklädd och klar...har ätit frukost och sånt..klockan 11:00 kommer tommy (bror) och hämtar upp mig så far vi hem till mamma..jag,tommy,mamma ska skjusa susanna till köping för hon ska ta tåget därifrån till vetlanda..och hälsa på sina "klass" kamrater...eftersom hon gick ju i skola där i drygt1 år...
hade fått mess av pappa imorse..för han har ont i sin hand och kan inte använda den normalt..så var han till dotorn med den i norge..och så sa jag att messa mej sen vad det var..o den var bara utsliten eller vad man ska säga..
han vet inte vad han har gjort rikitgt...hmm..läskigt !!!!
hörde när älskling kom hem imorse från jobbet...

nej jag uppdaterar sen när jag är hemma igen..

vi ska åka och handla sen när vi lämnat av susanna åxo...tror att nova är med :) hoppas...hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0