god morgon...

shit vad trött jag är..vaknade vid 06:30 utav att min blåsa höll på att sprängas..(haha nästan ialf)
klädde på mig och sen ut med hundarna..hörde att kristoffer kom hem åxo när jag gick..man hör ju hans bil :)
han slutade imorse klockan 06:30..o var hemma kring 06:40.....hundarna vart såååå glada när dom såg han här inne..hahah....käka frulle och prata med babe...nyss gick han och la sig med hundarna..
Jag börjar jobba klockan 08:00...ska dra vid 07:45 tänkte jag...usch är så jädrans trött..
la mej i tid igår med...hmm.. vi gick o la oss vid 22:00 tiden...kristoffer hann slumra till en stund innan hans alarm ringde (han var ju tvungen å ställa den annars skulle han ha sovit hela natten)...så han gick upp vi 23:00 igen...han börjar ju vid 23:30......


nej nu måste jag byta kläder och sen gå....uppdaterar senare...ha en bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0