god kväll !

nyss var det en idot som körde förbi här..hade vart och kissa,kom in hit till vardagsrummet såg en bil åka mega sakta här förbi..står och kikar lite diskret..så stannar han och typ står och glor över allt in hit i typ 1 minut..hmm jaja folk tror ju att dom är sååååååå diskreta att man inte ser dom...vilka puckon det finns !!!!värst var det när vi flytta in..folk kunde stå och kolla..man ba nej jag ser er inte alls jag är helt blind..gahhh dårar !!! man hade lust och ropa att hej ja vad vill ni? vill ni veta vem jag har flytta in med..vill ni veta hans sko storlek och vart han jobbar och hur mycket han tjänar ! folk vet vem jag är..men ingen vet nästan vem kristoffer är...det bekymmar dom som FAN ! dom MÅSTE få veta lite fakta !!!!
Åh heja skinnsberg säger jag bara....allt för många som inte har nå liv !!!

aja nog pratat om dom super goa människorna här i skbg...klockan 20:00 ska vi se på idol..känner redan nu att jag kommer hata juryn...leker att dom är nå...hmm !!få se hur länge man står ut med dom...

hoppas mamma och mina familj kan komma imorn ...mamma är sjuk :( men gaahh det är ju MIN födelsedag ju..dom måste komma ! annars är dom svikare ju...

nej nu ska jag ut med hundarna...få se om jag får med mej älskling..han sitter och spelar så klart :)

Pusspuss !!


Sibel älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

idag va vi iväg och köpte 2 barngrindar =) så nu kan inte Max springa överallt, blir jobbigt o springa efter honom hela tiden nu när han ska röra ALLT =) så de skönt.. ok, va kul =) .. va ska ni göra ihelgen då??

Puss

2008-09-03 @ 23:22:46
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0