god kväll !

Kom precis från bastun...varmt och skönt :) hör att älskling duchar där nere just nu...
imorgon ska jag upp 07:15...ska ta 08:25 bussen härifrån hem till mams och paps...
sen skjusar mamma mig till josefin..för josefin och hennes klass ska ha djurens dag..så mamma lämnar mig där..sen åker mams & paps iväg för dom ska handla och grejer..så jag och wilma (hund) ska dit..kommer vara en massa olika djur..bra med lite träning med wilma..hon är ju sjukt duktig när hon är här..fast man passerar flera hundar med henne så hon bryr sig inte ett dugg :) duktiga wilmis...
ja sen ska jag greja med hästarna ! och sen fira mamma så klart..sen kommer älskling och hämtar mig..han ska jobba em imorn :( ingen hel helg här inte..men han var ledig idag..och på söndag ska han jobba natt..och måndag är han ledig ialf..

så vi får se på film imorn..tror vi har 3 st nya och se på !!! kulkul !
vi ska lägga oss om ett tag..ska ju upp rätt tidigt så..klockan är ju nu 22:34....

Nää jag kanske skiver imorgon bitti...god natt allesammans !

Sibel <3 du finns i mitt hjärta gumman..älskar dig ! vila i frid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0