god kväll...

hej igen...nyss var vi på en halvlång promenad med hundarna i spöregnet...suck vilket väder...varför kan det inte vara en fin höst ? ....bara regn och rusk...tommy & nova var hit nån timme nyss..kristoffer & tommy fixa nått nere i pannrummet...medans jag och nova lekte för fulla muggar :) hon ville inte hem hon ville stanna här och leka :) sötisen..sa att mia ska jobba imorgon att vi får leka en annan dag :) ja sa hon hehe...pluttan....

ska gå och duscha nu tänkte jag..få se när det blir sängen för min del...blir väl kring 22:00 skulle jag kunna tänka mig..eller ähh jag vet inte :) nångång under kvällen blir det helt enkelt..imorn ska ja upp vid 06:45 ....får sova 45 minuter extra än imorse..woohow värsta sovmorgon hahaha...

Nej nu ska jag duscha...

uppdaterar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0