Ge er för fan !

Fan vad arg  och irriterad jag bli..nu har en jobbar kompis till bror frågat på jobbet om kristoffer ska bli pappa..(kristoffer jobbar ju där med)...men vad fan..vem fan har startat/kommit på det ?
satan vad irriterande !!!!!!!!!!!!!!!! jo tjena jag är mega gravid ( eller inte) är ju så gravid att jag har mens varje månad...Åhhhhhhhhh jag kokar snart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jävla byhåla..kommer dom inte på nått bättre ?
jag är inte fet ,så hur har dom kommit på det ?

Jaja det här är skinnsberg...

20:00 ska vi se på färjan på kanal 5 =) verkar kul...
Hade på produkterna i fejan nyss..det går mot det bättre hållet med min hy =) nice...
jag & kristoffer och hundarna var ute och gick nuss..vi gick till herrgårsängen..kasta med bollkastaren =) kita får inte nog av bollar..hon springer och springer ,det blir inge stopp på henne haha...
shira gick runt och strosa bara haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0