fredag...

god morgon...vaknade vid 09:00 tiden utav att kita små morra..hörde att det lät på balkongen..tänkte att det är elin som hämtar sin påse på balkongen..men så lät det fortfarande..hmm gick på toa..hörde hur det lät fortfarande..vart lite rädd där ett tag haha :) så jag kolla från sovrumms fönstret..såg inget..så tänkte jag att de är kanske en kråka som håller på..ryckte i dörrhantaget..sen samla jag mod o öppna dörren skiiiit sakta..(var livrädd) men då var kråkan borta...jag har fågelskräck...usch...gick med hundarna en sväng..sen när jag närma mig balkongen igen så tänkte jag tänkt om en fågel är där igen...och kommer o störtar rak in i mig..men som tur var det ingen där..haha...usch vad jag HATAR fåglar...

Prata med mamma i typ 40 minuter...batteriet på mob tog slut hahaha :) så nu laddar jag den...

tommy ska skjusa mej å nova till bysala..ska se när en har lektion..och nova är så snäll o älskar hästar så hon får följa med :) men det blir på em...sen så kommer susanna eller nån och hämtar oss..sjusar oss hem till mamma & pappa..för nova ska sova över där..(mamma & pappa har theo där..dom tog med han igår härifrån) så ja det är min planer..

älskling jobbar ända till 18:30 idag..blir en lååång dag för han...han kommer nog vara helt slut när han kommer hem..så ska han ev jobba i helgen...

igår kom mormor&morfar & mamma & pappa,susanna,jossan,tommy,nova,theo,och kristoffers pappa kom förbi en snabbis och gratta och lämna en present till mig..

Av mormor& morfar fick jag pengar !

o av mamma & pappa fick jag helkroppsmassage på saras salong i kolsva (inget datum bestämmt så jag tar det när jag känner för det helt enkelt) och pengar fick jag av dom med :)

av syster susanna fick ja en "tavla" eller vad man ska kalla de..ska fota den senare o lägga upp så ni fattar :) det stog en text på den...låter inte så spec men som sagt ska fota den sen...

av tommy fick ja inget just nu...får väl sen nångång .:) haha..

o av kristoffers föräldrar fick jag pengar...som gått till en helårspremunation på vecorevyn:)  beställde igår...


Ja så får jah pengar av min gudfar nån dag :) det vet jag för jag får allid det av han..han är så snäll så !!

Så nu har jag mycket money :) svårt att låta dom vara bara hahahah...man vill ju så mycket !!!

Men ska ialf köpa lite häst prylar (som jag behöver) ......

nu ser jag att det regnar som tusan här...suck ! suck !!!

ne ska surfa vidare..återkommer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0