fredag kväll...

god kväll...fryser som satan och börjar bli täppt i näsan...jag som ska jobba imorgon och söndag..men men får bita ihop helt enkelt !!!
vi tänkte gå en lite längre promenad med hundarna men jag palla inte..frös som en idiot ! så det fick bli en snabbrunda med dom...
ska upp vid 07:45 imorn..anita kommer ju vid 08:45...måste ju hinna rasta hundarna osv,,

Kristoffer ska åka o hämta mamma o dom på förmiddagen och skjusa dom till stugan..tommy är där just nu ska sova där...bara slappa och ha det skönt..så mamma ska dit under dagen.så wilma & hugo får köra sina race runt ön :) och busa runt..

ah få se när jag slutar imorn..åker med anita hem....

nää jag skriver imorn !

God natt sibel <3

Kommentarer
Postat av: Natalie B

svar: tack :) men så jätteduktig är jag inte..kursen har pågått i tre veckor och det är först nu som jag börjar plugga..kommer inte hinna färdigt med examinationsarbetet om jag inte pluggar hela denna helgen + nästa.. känns sådär..men det är iaf intressanta saker jag läser om!



Ha en underbar helg!





//Natalie B

2008-09-12 @ 21:06:42
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0