fredag..

ingen skillnad på om det är Fredag eller Onsdag eller ja vilken dag som helst ! eller jo då jobbar inte kristoffer på helger..men ibland gör han det..
Vaknade vid 11:40 idag..hörde inte när älskling kom hem imorse från jobbet..sov som en stock..somna vid 02:00 i natt...
hade fått mess imorse av Anita som undra om jag kan jobba med henne imorn..skicka iväg ett ja till henne..helt yrvaken :)
så jag ska åka med henne vid 08:45 imorn..jobbar även på söndag....

hämta posten tidigare idag..och älskling hade fått sitt paketavi..sen hade jag fått nå..öppna den å läset och där stog det att typ : vi beklagar men du får ditt paket runt den 25:e sep...gaaaaahhhh TACK så hemskt mycket då !!!!! jävla skit !!!

få se när jag får mina produkter från Mary kay....spännande...vill ha dom nuuuu ju :)

har dammsugit och plockat.ska ta och damma av lite här och där,städa toan,skura osv osv..det är min dag idag :) älskling ska putsa på sin bil..han beställde en massa dyra och bra produkter till sin bil :) typ vax och sånt shit :)

jag svettas som en elefant just nu !! är fan sjuk fortfarande..har ju bara dammsugit så är jag HELT slut !hmm..jaja men det ska ändå städas idag !!!!!!

Nej jag återkommer ....Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0