frågor..

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? Nono !!! är tillsammans med min älskade kristoffer <3
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa så klart !
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Ja, jag är i ett förhållande !!!!!
4. När hade du sex senast? igår..
5. Har du kört oskyddat nån gång? yepp..,
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? -
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ne?
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? men ne..
10. Haft sex på fyllan? ne..
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej...
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? varje dag till min kristoffer <3
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? ne.
14. Somnat gråtande pga kärleken? ne..
15. Varit på en blind date? nope..
16. Varit otrogen? nej.
17. Ångrade du dig? -
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? snart 4 år med min kristoffer <3
19. Har du någonsinn varit kär? jag är kär som fan just nu :)
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ne.


KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja.....
2. Är du ofta med dina vänner? Skulle vilja träffa dem mer!!
3. Vad brukar ni hitta på? sitta å prata skit osv :)
4. Bästa minnet med nån vän? hmm,alla stunder med mina vänner är dom bästa !
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Amanda,anna och issa !
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? alltid :)
7. Har du hatat din bästa vän? neeej !
8. Litar du på din bästa vän? ja det är klart !
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? nej..
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? ?
12. Vart bor din bästa vän? lillängen...eller heter det så? hahah..vete fan..tror det..
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? ja haha :D
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? nej !!! varför skulle jag?
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? ja det tror ja..
16. Ljuger du för dina vänner ofta? neeejj för tusan !!
17. Vilken kompis var du senast med? amanda <3
18. Har du många kompisar i din klass? går inte i skola..
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? går inte i skolan..
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten?  elina..


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? älskling..
2. Sov med dig i samma säng? sover med älskling varje dag ju :)
3. Du delade ett riktigt skratt med? älskling...
4. Du gick på bio med? det var lääänge sen...
5. Du höll i handen? min älskling..
6. Du gick på stan med?
stan ? byn hahah..
7. Delade en pizza med dig? öhh ?
8. Du ringde? mamma tror ja..
9. Skickade ett sms till dig? älskling..
10. Du kramade? älskling..
11. Gjorde dig lite besviken? ?
12. Gjorde dig mycket besviken? öh ?
13. Du skrev med på msn? amanda
14. Du snackade skit om? hah det säger jag inte..
15. Du åkte bil med? älskling..
16. Gav dig en komplimang? älskling..
17. Du kollade på film med? älskling <3
18. Du åt med på resturang? det var länge sen :)
19. Betalade något åt dig? älskling :)
20. Grät inför dig?öh inte minns jag det..

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? JA !
2. Om inte vem bor du mest hos? -
3. Har du eget rum? haha som sagt vi bor i hus..
4. Egen dator? jajamen..
5. Egen tv? ja vi har en i vardagsrummet..
6. DVD? jaaa
7. Boxer? ah...
8. Internet? ja det är klart !!!
9. Vilka färger går i ditt rum? har mååånga rum...(bor i hus ju)
10. Har du stor golvyta? jaa :)
11. Får man plats att sova fler än en i din säng?jajamen..
12. Är köket stort? japps !
13. Ismaskin? nope..
14. Micro? höhö jaa !
15. Glass i frysen just nu? nej...
16. Fler än en toalett?ne 1 har vi,..
17. Badkar eller dusch? både och.
18. Tvättstuga?ja.. tvättmaskin & torktumlare står inne vid toan...
19. Balkong? Yes 2 st..
20. Bra grannar? nee..

DIVERSE

1. Favoritfärg? hm kommer inte på nån just nu :)
2. Mobiltelefon? ja haha..
3. Skola och program? går inte i skola...
4. Oskuld? varit det en gång i tiden,ja
5. Senaste filmen du såg? öh varg tror jag..
6. Senaste låten du lyssnade på?
hmm vene..the voice spelar måånga låtar haha
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? orka kolla..
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? orka kolla :D
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon?  orka kolla :D
11. Vad åt du till middag igår? en räksallad..
12. Har du duschat idag? duschar varje dag...
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? hörs imorgon god natt!
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig?
ring när du vaknat imorn god natt !
15. Har du skolkat någongång? hahah jaa !!
16. Är du en svartsjuk person?
nje..
17. Går vänner före killar? älskling och mina vänner betyder nästan lika mkt för mig!
18. Kommer du bra överäns med din familj? jarå :)
19. Vad ska du äta till middag ikväll? har redan ätit..
20. Har du några syskon?ja en storebror och en storesyrra och en lillesyrra :)

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Tack för tipset :) Satt och läste om det igår kväll! Lite svårt att veta om man har det eller ej.. men har jag fortfarande ont i magen imorgon går jag nog till doktorn.

2008-09-16 @ 08:23:48
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack gumman, och du är otroligt vacker du och en hur underbar människa som helst <3

2008-09-16 @ 17:09:51
URL: http://mjwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0