fräch...

Ja nu har jag precis duschat...mamma ringde precis och fråga vad är det för mjukisbyxor du ska ha?..hahaha...visste det :)
Var nyss ute på en låång promenad med hundarna..släppte dom vid herrgårdsängen...kasta pinnar till kita..shira orkar nästan inge bus alls..hon går bara runt och strosar...medan kita har damp hahah:) mammas bulle <3
Men som när kristoffer cyklar med kita & shira så ibörjan har shira någorlunda tempo men sen saktar hon in för hon orkar inte..så då små joggar hon..så måste kristoffer typ dra henne hem haha..gammla tanten :)
så shira tycker mest om att gå i lagom tempo...hon blir ju äldre och äldre för varje dag som går...medan med kita känns det som om hon blir yngre och yngre haha..och galnare och galnare för varje dag som går hohohoh..nejdå kita är en perfekt &  underbar hund ! shira med !!!! min bebisar det.....

nu ska jag ta och börja göra tårtan så den hinner "dra" sig innan alla kommer vid 17:00 tiden...

undra sa flundra vad jag får av alla? hmmm...spännande spännande......

Återkommer..lägger in en bild på mitt mästerverk av tårtan :) senare.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0