efterlyst...

Sitter och kollar på efterlyst just nu...eller ja det är reklam nu ! usch vilka människor det finns..eller man kan inte ens kalla dom människor...för en normal människa gör inte såna saker..måste vara allvarliga fel i hjärnan ! Uäääkk !!

Älskling slutar om drygt 2 timmar..åhh vad jag längtar efter han!!!!!!!!!! min älskade älskade kristoffer <3

Efter efterlyst ska jag se på ett program som kommer efter efterlyst,,Plastikdrömmar-tonåringarnas snabba väg till skönhet !
heter den...

tror jag kommer vara vaken tills babe kommer hem,..Imorgon ska vi hem till mamma & pappa en sväng :) glömde säga det till mamma sist jag prata med henne..så dom inte är iväg eller så..nää tror inte det ! bara på fre morgon skulle dom iväg !

Ah imorn ska jag sooooooova ut !!!!!

God natt allesammans !!

Gooooood natt sibbe <3 älskar dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0