det närmar sig..

var nyss ut med hundarna på en halvlågn promenad..så klart börja det att regna..suuuck !
tommy slutar om några minuter..ska ringa han om ett tag när han kommit hem..för hans mob funkar inte..drygt !
ska ta med kameran...hoppas jag kommer ihåg att fota då :) lättare sagt än gjort...
Mamma fyller år om 14 dagar...2 veckor alltså...inte så långt kvar..har beslutångest av vad jag ska köpa..kan inte skriva det här om hon läser bloggen...kanske inte så lyckat då haha :)

imorgon kommer det en Hudspec hit :) klockan 17:00....Hon gör en gratis hudanalys på alla som kommer..har bjudit syster susanna..och bästa Amanda så kart..och patricia..(min morbrors fru) ....så gör hon det på mej mej..
och hon har med massa produkter man kan klpa osv osv..ska bli spännande..hoppas mamma kan följa med hit och kika ialf :)

så bästa Amanda kommer kring 16:00 så vi hinner snacka lite skit och umgås innan hon kommer..hon kommer kring 16:30 för att fixa allt innan folket kommer vid 17:00... ska bli så kul så !!!

så får man låna produkter och prova dom en viss tid för att se om det blir nån förändring osv..sen köpa om man är nöjd..verkar ju hur bra som helst..och det dom använder har bara några få hudspec...

Nej nu ska jag fixa mig lite..sen ringa brorsan..

uppdaterar sen i kväll igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0