burr..

Nu är jag hemma igen..vid 08:15 gick jag och kita iväg till IP...vid 09:00 börja dom..Josefin (lillesyrran) var med på kast med liten boll..fan vad långt hon kasta :) så duktig så..hon ville inte vara med på nått annat..kanske nästan år vem vet =)
så jag kolla när hon kasta 3 gånger (för det gör man ju)...kita tyckte det var yber spännande haha..sötisen..
var så glad till allt och alla..svansen vifta när hon såg alla barn :) sen kom den en kille eller man ..han hade rakat huvud (som min kristoffer har) så kita trode att det var kristoffer..hahah..vart hur glad som helst till han hahha..tokisen !
men "kunde" inte vara kvar längre för jag frös så jävla mycket..och jag är redan sjuk så jag och kita drog hem..
älskling ligger och sover än...jag gick och la mig vid 23:00 men somna vid 01:30...låg klar vaken..suck !!! låg och vred och vände på mig hela tiden..älskling kom hem vid 00:10 från jobbet..

nej det var allt för mig denna gång :)

tog några bilder..men lägger upp dom senare !

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Nja jag vet inte, jag har ont i magen, och det gör ännu mer ont när jag äter. så nu går jag på filmjölk:P haha!..

det är ungefär som man sticker knivar i magen eller liknande.. vet inte hur jag ska förklara..

2008-09-16 @ 10:17:42
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0