bloggar mer..

ja nu bloggar jag igen..halv ligger i soffan har täcke och kudde här..laptopen har jag i knät..fryser lite grann..få se om jag blir sjuk..typ alla är mer eller mindre sjuka just nu...

hatar min blogg just nu...eller ja utseendet på den...gaahh..vill ha nytt o finare..tröttnat som fan på denna..finns det nån snäll jävel som kan hjälpa mig ???...snälla....

the voice är på just nu..kommer inge bra på tv på dagarna inte på kvällarna heller..idag kommer Idol klockan 20:00 det ska vi se på..skratta åt alla tokar som gör bort sig..tror denna nya jury kommer härma dom gammla..hmm..

Nej nu ska jag surfa vidare och kika in bloggar och se om nån kan hjälpa mig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0