aj !!!!

Satan i gatan vad jag har ont i min hand..kan knappt skriva..så hoppas det inte blir allt för tokigt...
Jo åkte ju hem till mamma imorse..hon mötte mej med wilma :) gående alltså..
Sen väl där s¨å satt jag ett tag o bara va..sen vid 11:52 typ tog jag in hästarna..borsta och så..så kom hovis..började med Amapola..allt gick galant hon är så snäll så ! som en ängel =) happs så var det gorms tur..skulle ut och vända han och in igen eftersom det står hö där s¨å det blir trångt att vända..happs öppnar boxdörren då far han iväg i 200 blås..försökte hålla i han i grimskaftet..det skulle jag INTE ha gjort...fick brännskada av grimmskaftet..så min hand kan bara vara i ett läge..och har bandage (stavas?) på handen..typ hela "inner" handen fick ja brännskada ´på...gör så in i fan skapet ONT ! kommer nog ha sexiga blåsor imorn..har det redan  nu...måste ha bandage på för bara det blåser så gör det SVIN ONT !!

red ialf..men satan det värke konstant..så det vart en skritt tur...och pola gjorde sig så fin inför en killhäst i en hage..haha hon stäppa i luften typ och blåste med näsborrarna och svansen på ryggen HAHAH..josefin (lillesyrran) som cykla brevid mej skratta som fan åt pola...hon tyckte det såg lite mysko ut...red i 50 min..sen fick det räcka..pga av handen..var så¨jobbigt var ju tvungen att rida med 1 hand..och hon tönta sig lite här och där..men men det gick ialf :)

sen hämta älskling mig efter 16 tiden...

ska hem till morsan imorgon med..rida och så ! få se vilket skick min han är i !


orkar inte skriva mer för handen gör ONT ONT ONT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0