åh jag är lycklig :)

Gud vad trevligt vi hade igår..var sååååå kul !

Hudvårdskonsulten kom vid 16:30...packa upp en massa grejer..hela vardagsrumms bordet var full med produkter :)
sen kom patricia,amanda och susanna.. vi satte oss här..och hon snacka lite..och vi fick säkert prova minst 10 olika produkter.,,inte bara för ansiktet även för läpparna och händerna...
så vid 19:30 var vi klara..ibörjan fick man fylla i en lapp vad man hade för slags hy osv..sen prata hon med en och en...
fråga vad man var mest nöd över idag...jag sa allt..för jag märkte skillnad direkt....fyfan vilka bra grejer!!!!
dom säljer även smink,parfym,spagrejer,hudvårds produkter osv.

så jag beställde en hudvårds serier för 1055 kr..men så fick jag 300kr rabatt för att jag bjöd 3 vänner..så det landa på 755kr...så det tar max 2 veckor så har jag grejerna :) åh längtar tills jag får börja använda ...hon sa att de finns nöjdhetsgaranti..vilken är super...

alla beställde produkter :) 

man kan INTE beställa dom via nätet..och man kan INTE köpa det i nån butik..utan man kontaktar henne och så beställer man via henne...

det var dyra grejer..man så underbart bra produkter !

Åh är nästa lite lycklig hahahah :)  kommer enbart köpa grejer genom henne bara ! inge mer butiks skit produkter !!!!!


jag & älskling ska iväg hem till mamma & pappa nångång under dagen...


Ähh jag återkommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0