yes !

Hej...för en stund sen åkte vi in till byn..först till minuten..kolla om jag fått lön..och det hade jag fått..underbart :)
så sen in på ica...köpe godis till ungarna..sen 2 energy till mig :) och hämta ut mitt paket...öppna den här hemma..gud vad fint det var !!! den såg inte så "fin" ut på nätet när jag klicka hem den..men den var riktigt riktigt fin...nu blir hästarna glad..okej jag blir glad hahaha :) älskar att köpa nya saker till hästarna :) inte för att hästarna bryr sig en smack om det är nytt eller gammalt..men jag bryr mig hihihi :)

det snöar massor fortfarande...kul å stå o vänta på bussen sen..kommer se ut som en blöt hund haha..

ska ta in pållarna när jag kommer hem till mamma...så dom får komma in och äta och sova lite...

vi hörs !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0