YES!

äntligen fredag..vad veckan har gått seeeegt..men nu är det äntligen äntligen fredag...underbart !
kom hem för en liten stund sen från jobbet...christer ringde nyss och sa att hon blev sjukskriven tills onsdag och sen på onsdag ska hon till doktorn..för han fanns inte där ialf eller vad han sa...så jobba tills på onsdag ialf..sen får vi se hur det blir..jaja ska inte klaga det är pengar :)

ska ta 14:25 bussen hem till mamma & pappa..ska rida och mocka och sånt..sen får vi se om dom kan skjusa hem mig *blinkbling*

Just jag mamma & pappa har köpt en PLATT tv idag :) haha..nu är dom med i dom moderna svängarna :)
ska bli kul och se hur den ser ut..men vi har ialf den snyggaste platt tv...punk slut :)
eller när jag prata med mami imorse så sa hon att dom skulle åka och köpa en..så jag tror dom köpt ialf :)

jag ska försöka fota en massa :) men ni känner mig vid det här laget..:)

vi hörs senare

Ha en skön solig fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0