vilken dag !

Ja  vilken lång dag..vi kom nästan precis hem..åkte ju hem till mamma & pappa på dan efter att jag slutat jobbet..
pappa och tommy höll på att bygga redan..så kristoffer hjälpte till..gick ut och gick med mina älskade hästar..med jessica !
gick bara bra..förutom att pola är mega brunstig..haha..för den vägen vi gick så går man förbi 5 hästar..åh vad pola lyfte svansen och svätte och vart nästan som en krok i kroppen..så kär så..haha..så jag fick snett bakom pola (gick med gormis) så jag kunde puscha på henne när hon vart för dryg o inte ville gå..haha mammas plutta <3
Ja o innan vi åkte från mamma å pappa så bjöd dom på tacos.tommy & nova åt det med..sen for jag o älskling hem..
duschade precis...
har såååååå ont i ryggen..och magen å hela kroppen !!!
imorn ska vi hem till mamma & pappa på förmiddagen..dom ska fortsätta med bygget..

usch idag blir det sängen tidigt för oss..

hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0