vaknat till liv.

ja nu har jag vaknat till liv..har duschat och hade på ansiktsmask och grejer :)
startade tvättmaskin..och diskmaskin..

Ögona svider för att jag är så trött...usch..aldrig är man utvilad..alltid är det nått..jaja!!
ska nog ta och dammsuga och skura ..ja med andra ord storstäda lite senare..så det är rent och fint när älskling kommer hem..då blir det bara en massa mys...åh vad jag älskar han!! mitt allt <3

Men ne nu ska jag försöka se på tv..mina ögon vill sova..men min kropp vill vara vaken..hur går det ihop ?

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Han är 10 år nu. Så även om det känns trist att han måste vandra vidare har han ändå fått leva ett långt liv och han fick vara pigg nästan in i slutet. Jag undrar hur Julie kommer att ta det, men hon är van att vara ensam hund när hon bor hos mamma och pappa så jag hoppas att det ska gå bra men tomt blir det. :(

2008-10-11 @ 13:07:32
URL: http://www.nogg.se/fridagranstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0