va fan ?

God morgon..vilken natt...vid 04:54 ringer mobilen..hann inte svara..kolla det var +88 nr..(har läst på nätet att flera blivit uppringda av det nr och dom ta typ 100 kr i minuten) seriöst...vilka idioter..älskling trode nog att alarmet ringde..han sa ja trodde det ringde :) haha sötisen !
ja sen somna jag om..kolla på kl då var den 05:30..var hundra på att jag skulle upp..tänkte ne väntar tills alarmet ringer..sen var jag jätte nära på att gå upp å fixa mig..men så spärra jag ögonen jag kika..men då var den bara halv 6..jag ska upp halv 7 ..haha...

Ja 06:30 ringde alarmet...upp och duscha..hör att det idot regnar..kul å gå till jobbet...jaja sen klädde jag på mig...fixa ansiktet..
och ut med hundarna i regnet..när dom gjort sitt så gick vi in...sen mat till dom..och nu sitter jag o äter frulle själv..

måste fixa håret och lite sånt efter frullen..sen är jag så gott som klar..

tisdag det innebär desperate :) och imorgon greys !!!

vi hörs senare...

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag har också hört det där. helt sjukt ju :O. dom borde ju kunna spåra nr och stoppa dom tycker man ju

2008-10-22 @ 19:16:25
URL: http://mjwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0