trötter...

Hej..hade så brådis imorse så jag han inte blogga !
stämplade ut kring 13:30....hem och rasta hundarna..duschade och gjorde en flaska med "energy" i soda stream maskinen..
Prata med älskling nyss..vad som ska ätas idag..vi kom fram till att det blir makaroner och fiskpinnar och grönsaker ;)
Men fiskpinnar ska han handla efter jobbet.han slutar ju 14:30 vilket är snart ju ! är skit hungrig...

denna låt diggar jag sönder just nu =)

T.I. - Whatever you like så jädrans bra..lyssna på den ni med =)

är helt slut i kropp o hjärna...usch...skönt att det är fredag "snart"...det är ialf torsdag imorn..skönt !
Nästa fredag ska mamma tatuera sig =) alltså den 10/10...få se om jag kan följa med eller om jag jobbar då..hoppas jag kan följa med henne..vore kul ! men men det visar sig..

Pappa hade vart hit idag och plockat en jädrans mamma äpplen från vårat äppelträd..för det var helt överfullt..så vi kan inte äta så mkt haha..så pappa plocka nästan allting =) så mami gjorde äppel paj =) det måste fan jag försöka göra nån dag haha..

idag blir det att bara ligga utslagen i soffan..såå trött så !!!!!!!!!!!!!

idag komme greys..det ska jag se på !!!! älskar greys <3 =)



Kommentarer
Postat av: Jenna

Hejdu, lust att ta en promenix nån dag? :) vore kul!

2008-10-01 @ 19:36:51
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0