trött som alltid..

God morgon..är svin trött som alltid...vaknade utav att jag hörde när älskling körde in på gårn kolla på klockan då var den bara 06:08...hmm han skulle ju sluta 06:30? han rastar hundarna och ger dom mat..sem kommer han och lägger sig..o jag fråga varför han var hemma redan..och han sa ja nånting haha kommer fan inte ihåg..jo att här om dan så jobbade han så många timmar så han kunde dra eller vad sjutton han sa..jag sov nog när han berätta haha..
Ja så han vi mysa en lite stund. innan min äckel mob (alarm) ringde...suuuck..hatar det där ljudet..usch...
upp och klä på sig..tvätta ansiktet med en produkt..sen på med dom 3 andra produkterna i ansiktet :)
Ja och nyss åt jag 2 mackor..

idag ska det bli SOL :) underbart..kollade precis på expressens väder grejs..idag ska jag rida gormisen !!!

vi hörs senare !! Ha en bra tisdag ! åh idag kommer ju desperate =) woowho !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0