trött...

Åh shit vad TRÖTT jag är..som en zoombi (stavas?)...jobbade ju sen när älskling kom hem så åt vi macka o åkte hem till mamma & pappa..satt en liten stund inne..sen lassa vi av den sista spånet från släpet..puuhh...det vart mååånga kärror..men nu har hästarna det myspys med nytt spån :) börja även å regna..så det vart inge ridning...
var där nån timme..sen for vi hem..handla..åt mat nyss..vart korv och mos och grönsaker..gött gött !!vart även madlådor tills imorgon..nice...

Syrran fråga mig om jag ville följa med på bio imorn..men tacka nej..hatar verkligen att gå på bio..har nog blivit för bekväm med att kunna se allt hemma haha :) nemen jag har aldrig vart nån bio människa..kristoffer har ju 4 bio biljetter från när han jobba på systemair..vi har inte använt dom..eftersom vi "hatar" att gå på bio..vete fan vart dom är heller..i nån flyttkartong i källaren kanske ?....äh orka bry sig haha...

klockan 20:00 ugly betty....21:00 desperate !!!! det är min kväll det...

Nä vi höres senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0