trött..

Nu är jag hemma igen..kom nästan precis hem..tog 18:12 bussen från mamma..men bussen kom kring 18:15..
Mockade bort lite bajs..och red barbacka på pola :) josefin följde med på cyklen,,,gick hur bra som helst..hon skötte sig såå bra min bebis <3 red ca 1 timme..
ska rida gorm imorn om inte karro ska komma ut..hon kanske ska komma imorn..hon skulle höra av sig senare ikväll hur hon gör..om hon kmr ut så kommer hon på förmiddagen..och jag jobbar ju..
ska upp vid 06:30...börjar 08:00 imorn...

Nu ska jag duscha sen äta 2 äggmackor :) vid 21:00 är det dax för greys...åhh älskar greys :)

tog en massa bilder idag med..lägger upp dom efter att jag duschat å så !!!!

så håll utkik !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0