tisdag kväll..

Så nu har vi ätit..vart tacos som jag nämnde tidigare..det var jätte gott...
Fick vecko revyn i brevlådan idag :) och min häst..okej skratta inte åt mig..tycker faktiskt min häst tidningen är bra haha :)
om drygt 20 minuter börjar DESPERATE :) och imorgon är det GREYS ! underbart !!

slutade kring 13:30 idag..hem och älskling sov fortfarande..tog 14:25 bussen hem till mamma..mamma & josefin kom med bilen och hämta mig..mamma gjorde pizza sen..så vi åt..och sen gick jag ut till stallet..tog in Gorm...borstade och grejade..på med träns och sadeln..sen hoppa upp på han..sen red jag iväg..underbart väder var det solsken och allt !!
red 1 timme...han var så duktig sååå.....sötisen <3
när jag nästan var på "hemmaplan" så ser jag amapola springer som en blådåre i hagen..haha..leran bara flög..hon kunde inte hejda sig..haha..alltså verkligen TOK sprang och hade svansen på ryggen och blåste med näsborrarna och visa upp sig..mammas snygging <3 :) hon lugna ner sig lite när hon såg mej och gorm komma lunkades...
av med sadeln och tränset..borstade och greja..sen släppte jag ut han..mockade i lösdriften...gav dom hö...sen gick jag en promenad med hugo & wilma..

Och vid 18:12 tog jag bussen hem...duschade när jag kom hem.älskling åkte o handla..sen laga vi mat..eller medan jag greja med maten så bastade kristoffer...

O ja nu sitter jag här..helt sluuuuuuuut !!!! dricker lite cola för att hålla mig vaken till 22:00...

älskling vaknade vid..vid 15:30-16:00..idag :) sötnöten min !!!

Nej nu ska jag kika runt lite sen desperate !! yeeeyy !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0