täcke..


Nu har jag precis beställt hem ett regntäcke till gorm:) gick på 400 nånting..eller ja täcket kostade 300 nånting men frakten och allt så vart det 400 nånting ! men men han behöver ett..han har ju ett nu men det är halvsönder vid bogen..ena bogknäppningen är paj !så få se när den kommer..blir nästa vecka nångång förmodligen !!

Shit vad mkt pengar som går åt !..först täcket då..sen ska jag ge kristoffer 200 kr för det jag köpte idag..sen ge halv summan till kristoffer av vad mammas födelsedag present gick på..sen fyller pappa är nästa vecka ! o har knappt nå pengar..eller jo så jag kan hämta ut täcket när det kmr..men får lön nästa månad ju...drygt vill ha denna månad ju..men men..så då får jag betala till kristoffer när jag får lön...

ja allting kostar här i världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0