suuuck...

Vilken underbar fredag vi fick eller inte..älskling ladda ner 2 bra filmer igår..vi skulle se på en idag..(ikväll)
men så öppnar sig inte dvd:n..alltså den där man stoppar in skivan..jävla skit..han försöke och bända upp den..men icke...så jag ringer hem till tommy & anna..tommy sov..så ja fråga om vi kunde komma och låna doms dvd..åker dit o hämtar den..kopplar in den här..och den funka..MEN ljudet hörs inte...jag hade lust och slita av mig håret...den filmen vi tagit ner kräver nånting vad fan det nu var...så vi kan inte se på film...vilken lyckad kväll..eller inte...fan vad arg jag blir..

så vi måste köpa en ny dvd...

halv kollar på Idol..men känns bara orka..är inte så insatt i idol längre...

såg reklam för greys anatomy nästa vecka..shiiiiiiiit vad spännande..vill se den NU !!!! men nejdå då får man vänta sörrö..åhhh..

Haha ja jag är irriterad på allt just nu känns det som..

nu sjunger alice.s. på idol..hon är fan duktig på att sjunga...kanske bäst till o med ?...

Ne orkar inte skriva mer..

ska lägga mej ner här i soffan och deppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0