städat som fan !

Ja nu har jag precis storstädat klart !

detta har jag gjort för er som vill veta ;)

* dammsugit över allt.
* skurat över allt.
* städat toan
* bäddat (lite sent men haha)
* tagit en lampa och la den i köket..vart huur bra som helst..fast lampan är ful haha
* hängt upp tvätten
* startat torktumlaren med älsklings jobbar byxor (som ska vara torra imorn bitti)
* lämnat ut 2 soppåsor i soptunnan
* och en massa annat..

Nu är jag bra trött..

medans jag städade så var älskling ute och cyklade med hundarna i regnet..dom cykla till herrgårdsängen och kasta boll =) sen kom dom hem när jag nästan precis städat klart..då duschade han hundarna.för dom vart så leriga..

vilken aktiv dag ! sen har man jobbat arslet av sig idag med ;)

Pratade med pappa för ett tag sen..frågade om han kan tvätta våran stooora matta ! den kan man inte tvätta i maskin! så man måste köra med högtryckstvätten o så ! och det kunde han ! vad snäll han är !!!

för vi ska ju hem till mamma & pappa imorn så då tar vi med mattan och en högtryckstvätt !!

Mamma om du läser det här så snart får du din födelsedags present av mig och kristoffer =) du kommer bli så glad så..blir nog slutet av denna vecka du får din present :)
och dyr var "den" haha ;) säger inge mer =)


återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0