sovmorgon ?

Vaknade till när älsklings alarm på mobilen ringde..sen somna jag om..hade ju min mobil på ljudlös så ingen skulle ringa och störa mig i min skönhetssömn:) men älskling ringde vid 10 tiden..vakna av att det durra som fan..happs bara o svara..då sa han att tommy skulle komma och hämta lite ved för dom ska göra den brasa..somna typ om..vaknar sen igen och ringer han att han går väl källar vägen ?..nä det skulle han inte för han hade ingen nyckel ner dit..bara upp hit.happs fort på med alla kläder..kan ju inte ligga näck och sova hahaha..tog fram en svart stor sopsäck..såg att mamma var utanför med bilen..gick ut och gav henne en lapp som hon skulle ha..sen kom tommy..han hämta lite ved och så..sen fråga mamma om josefin kunde vara här så länge..njää sa jag är så jävla trött..då vart jossan typ sur..men sa att hon kan vara här ialf.men nej det ville hon inte..hepps..

Åt precis frulle..ska ut med hundarna nu sen duscha..hmm vilken sovmorgon jag fick då? huvudet dunkar som fan..underbart.....

Josefin om du läser det här så sorry att jag sa så..var så trött så jag visste inte vad ja sa ..känndes som om jag sov och gick haha..men när jag får lön så ska jag gott göra dej med att köpa en fin sak till dig :) lovar lillesyrran :)

återkommer lite senare !

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0