sorry !!!

Förlåt..vart så stressigt imorse så det vart ingen bloggning..vart full rulle hela dagen..
Gick ju upp vid 06:30....rasta hundarna..det regna som fan..suuck..in och gav dom mat..åt frulle själv..fixa mig..sen vid 07:45 gick jag till jobbet...vart klar vid 13:20..sen hem och rasta hundarna..
älskling kom hem från jobbet vid 14:40..vi åt en snabbis..sen gick älskling in på affärn och köpte 2 cigg paket till morsan..och en godis bit till josefin :)
så for jag,älskling och hundarna hem till mamma..hon fick sina efterlängtade cigg haha :)
satt en stund inne..sen tog jag in gorm..borsta och greja..sen på med sadel och träns och hoppa upp och så red jag iväg..
josefin följde med på cykeln och kristoffer på cykeln med..han tog med shira & kita me :)
så vi var iväg 1 timme..mysigt värre var det...gorm var såååå duktig så !!! sötisen !!!!!

sen efter 18 tiden for jag & älskling hem...ja och nu sitter jag äntligen ner. vi har myysigt och duschat å sånt ;)

lyxfällan klockan 21:00..det ska vi se...

imorn börjar jag vid 09:00..ska upp vid 07:30....
mamma ska tatuera sig imorn..hon har tid vid 13:00..och jag slutar kring då..men älskling jobbar eftermiddag imorn..så när jag slutat så hämtar han mig och skjusar mig till fagersta..för jag vill vara med och se när mamma taggar sig för första gången ju =) spännande....

förlåt att jag inte lagt upp bilder..men dom kommer..men när vet jag inte riktigt...


hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0