söndag morgon..

God morgon..vi gick och la oss kring 21:30..var skit trött..somna rätt snabbt..vaknade igen vid 23 gick på toa..hade världens mensvärk men kunde somna om..vaknade igen vid 01:00..hade så fruktansvärt ont i magen..upp och kissa..
sen vaknade jag vid 07:00 igen..upp o kissa o ta en ipen som jag såg att vi hade..låg o hade svinont ...sen vaknade jag vid 08:00 å hade idiot ont..ja o nu sitter jag här...rätt pigg för att varit vaken rätt många timmar i natt..men tröttheten kommer smygandes senare....

regnar som fan !!!! hade tänkt att fara till mamma & pappa..men ingen ide när det är sånt här väder..åker dit imorgon i stället! för imorgon har dom lovat sol !!!! underbart !!!
känns så skönt att dom vart klara med lösdriften igår..nu slipper dom bli dyblöta osv..och regn täcke hjälper ju inte länge i sånt här väder..det blir ju blött igenom rätt snabbt !!! så nu har man gott samvete att dom står torra och härliga :) nice !!!sen att dom väljer själva om dom vill vara ute i regnet eller in i lösdriften...kanon...bättre kan det inte bli..men det är inte riktig klar än..men så gott som..ska bara fixa en massa spån dit och så..sen kan dom mysa till max där inne :) mina älsklingar !!!

jaha idag blir det en inne dag..blir väl att städa :) men har så ont just nu så det blir datorn nån timme...

skriver sen !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0