söndag kväll...

God kväll...vi sitter och tittar på hål i väggen på kanal 6 :) roligt program...
vi kollade på kalla fakta innan..såg ni det ? fyfan säger jag bara..jävla social..sen kan dom inte komentera osv osv..jävla fjant jävlar !!! usch vad jag hatar socialen..bra att dom gör program om sånt att alla får se hur vidriga dom är !!!!

jaja nog om socialen...
imorn ska jag och älskling hem till mamma..för han "måste" med för att flytta släpet sen för tommy åker dit imorn på förmiddagen och lämnar släpet..för han jobbar eftermiddag..o älskling jobbar förmiddag...så vi ska fylla på lösdriften med massa massa spån :) kommer gillas av mina underbara pållar :) ska även rida...trevlans !!!

ska upp vid 07:30 imorn..börjar jobba vid 09:00..men ska duscha och rasta hundarna å en massa :)


Ha en bra söndag kväll..det ska vi ha :)

God natt sibel min prinsessa <3 älskar dig och du är såå saknad & älskad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0