sol...

Hej igen..ja nu är det sol och fint väder ute..skönt det..har ju regnat som satan hela natten och dagen...men imorn ska det bli fint med..underbart...kristoffer är i väg med bilen och kita till herrgårdängen och kastar med bollen..shira tycker det är ur trist så hon fick stanna hemma med mej :)
var upp en sväng till tommy nyss..hämta ipren..för vi har inga så jag klarar natten !!! tog en nyss med..har sån fruktansvärd mensvärk :( gick in och heja på nova & theo :) nova vart så glad när jag kom =)
tommy ska hämta upp mig o kristoffer lite senare så ska vi hämta spån..
så åker han med det till mamma imorn..så får jag lassa i det i lösdriften sen..
tänkte ju fara hem till mamma imorn..kanske kan fjäska för mamma å fråga om hon kan skjusa hem mig =) *blinkblink*
räcker gott o väl att åka buss dit..hatar att åka buss..urk..haha...
mammas födelsedagspresent borde fan komma nu i veckan..samt gormis täcke jag beställde..kul =) 2 saker att "längta" till i veckan :)
jobba imorn då..få se om det blir mer än till ondag jag jobbar..dom skulle höra av sig om hon blir sjukskriven längre..

ikväll ska vi se på kalla fakta..handlar om att soc har tagit ett barn pga av att han var överviktig ? öhh heja socialen !!!! eller inte..dom är såååååå sjuka i huvudet !!! usch...vill spy galla på alla soc kärringar !!!

hörs lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0