snööööö

God morgon...är det halloween idag ? ingen aning o jag bryr mig inte heller haha...
vaknade vid 08:30 utav hundarna som låg brevid mig o ville att jag skulle vakna..:)
upp o duscha...älskling var redan vaken..han vaknade typ vid 7 tiden..haha min sötis kan aldrig sova ut,men det vart ju sovmorgon för han..annars går han upp vid 05:00 när han jobbar fm.....men idag jobbar han em..

snön vräker ner just nu..blåser som tusan med......nu kommer det verkligen SNÖ ! usch...vill inte ha snö än..läste på nätet att de kommer snöa hela dagen och sen blir det minus kvällen/natten...så snön kanske stannar kvar ett tag...åhh vill inte..
desutom har det snöat hela natten....

älskling har inte ens vinter däck än..men får det nästa vecka...

Prata med mamma när jag vaknade..å där snöade det inte..men låg snö på backen...konstigt vid bor 15 minuter ifrån varann och hör tok snöar det men inte där =) ja så kan det vara...

älskling o jag måste upp till affären om en stund..måste inhandla godis till ungarna..för mamma skicka med pengar igår...å ska kolla om jag fått pengar med..hoppas hoppas så jag kan hämta ut täcket för tusan !! annars lånar jag av min älskling..känns som om jag bara lånar & lånar..hmm...känns inge kul sen när man ska betala tillbax ju :( haha...

tror jag tar 13:25 bussen hem till mamma...så mamma jag är där vid 13:43


ska ta med kameran o fota..(om ja kommer ihåg)...


det är fredag men känns inte som fredag..känns som det är typ tisdag eller nått...


vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0