shoppat !!

hej..jag hann tyvärr inte blogga imorse..gick upp 08:00...duscha och klädde på mig och smörjde ansiktet..sen ut med hundarna..då ringer mamma o säger att dom åker från dom...happs in fort o ge hundarna mat och äta frulle själv..fixa håret och så..sen gick jag ut till vägen..mamma,susanna och josefin kom med bilen..plocka upp mig..åkte till macken..mamma tanka å jag inhandla en "energy" :) sen åkte vi mot v-ås...in till sura för att hämta ut pengar..för minuten här i skinnsberg var så klart sönder..efter helgen vettni :) haha..så typiskt...
ja sen in till v-ås..först en sväng in på catalog..o sen in på din sko..josefin och susanna köpte skor till sig..både josefins & susannas skor var jätte fina !!! sen gick vi till hööks..prova ridstövlarna men dom passa ej o konstig passform på dom..så jag köpte ett par fina burna stallskor..och bruna chaps i skinn...vart hur snyggt som helst tillsammans !! dyrt var det ! men men..nu har ja det jag behöver..o dom håller förhoppningsvis många många år !!

sen beställde vi mat på donkan..och sen ica maxi handla lite..köpte värmeljus..eller mammaköpte till mig för mina var slut :) sen besökte vi graven..mamma köpte en fin gravkrans till våran prinsessa !!!tände gravljus och så..

sen åkte vi hem till mami..bytte om till ridkläder å så..sen tog jag in pola..borsta henne å så..gud vad lerig damen var :)
ja sen på med träns..(rider forfarande barbacka ) o hoppa upp..josefin följde med på cykeln..red drygt en timme..hon var mega pigg min söto :)
och jävligt brunsig..fan vad jobbig hon är då hahaha .....knas bollen !!

sen mocka jag...o älskling kom å hämta mig..jag & älskling åkte till konsum...handla potatis och fisksås och fisk..
fanns erbjudane på äkta fårskinns tofflor till både dam & herr..kosta bara 149...så vi slog till på varsitt par..bruna till mig och grå/svarta till älskling..jag fryser alltid om tårna..oavsätt om det är varmt eller kallt..så dom här kommer använads väldigt flitigt av mig kan jag lova !! har på dom just nu!!..underbart varma..har haft fler tal tofflor..men inga har vart så här sköna & varma !!! perfa !

Ja sen hem...tände alla fönster lampor..tände ljus här i vardagsrummet och hallen (vid byrån) och ute i ljuslyktan..och köket och hallen (utanför toan)..nu har vi myspys till max...:)
duschade..o älskling lagade maten under tiden..
sen vek jag in torra tvätten..starta den fulla tvättmaskinen..ska hänga upp det snart när det är klart..

ja det har vart min dag hittils :) har säkert glömt nått..men nu vet ni på ett ungefär..

min lön kom idag..o försvann lika fort !! sorligt men sant :) haha...

får lön från andra jobbet på Torsdag...så då ska jag hämta ut mitt regntäcke till pållarna !!


nu ska ja kika runt lite..vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0