shit,,,

hej vi kom precis hem från mami :)
åkte dit kring 14:30-15:00....åt mat som mami gjort precis..var hur gott som helst !!!!! sen satt vi ett tag..sen ut till stallet..tog in pola..borsta och på med tränset..hoppa upp och josefin följde med,me cyklen..och kristoffer cykla med shira & kita :) red lååångt på holmen vägen..det är en lååååååååång grusväg..gick kanon...hon var så speedad =) ville tävla med cyklarna haha..sån är min bebis :)
red över 1 timme..sen hem ..borsta o greja..ut med henne i hagen..fixa i stallet..och mockade vid lösdriften..

Ja sen så gick jag och kristoffer med wilma..släppte henne på ett ställe och kasta med boll kastaren :) hon vart så trött så =) sen fick hugo & kita busa i hagen :) sen gav jag dom mat..in o hämta matlådan..mamis mat som hon gjorde idag..mmmmuums :) ska bara dela upp det i 2 matlådor..gör det sen..orkar inte nu..

Är så sjuuuukt trött just nu...seriöst det är inte normalt..jag o mamma sa det att det här är nog våran sista ork i livet hahah :) slut spurten ...skämt o sido !!!

vi kollar på cops nu....sen vid 21:00 är det lyxfällan...


Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0