sååå...

Nu har jag städat klart..det är sån skön kännsla efteråt haha..låter fjantigt jag vet men det är sant..fast jag städat nästan varje dag så får jag samma skön kännsla :) haha..jag kanske är knäpp ? =)

jaha inte så långt kvar till jul ju...

det jag önskar mig är : ett par ridstövlar från hööks :) snygga som få !
ridbyxor...
present kort på h&m :)
present kort på typ ikea är aldrig fel...
hästtäcken behövs !
snygga koppel till hundarna :)

Jaja önska får man ju alltid hahaha =)
men stövlarna skulle jag verkligen behöva...men dom är rätt dyra så jag har inte råd själv hahaha..eller få se hur mkt lön jag får nästa månad..då kanske jag kan köpa dom själv...

Jaja allt för mig just nu !!

Ha en bra söndag trots regnet !!!

Kommentarer
Postat av: amanda

hehe nu har man lite koll på vad du kan få till jul då ;). allt är fel gumman så trött på livet igen vet inte alls vad som flugit i mig. <3

2008-10-05 @ 16:20:57
URL: http://mjwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0