såå..

Nu har jag hängt upp den rena tvätten precis..tömde diskmaskinen för en stund sen med..och la i skitig disk..

imorgon tar jag 14:25 bussen hem till mamma..ska ta sovmorgon :) och vara med hundarna och så hela dagen..sen kommer kristoffer typ när jag far iväg..då slipper dogsen vara själva så mkt..så sen tar jag väl 18:12 bussen hem...ska rida gormis och mocka osv...

ikväll 20:00 färjan ! det ska vi se...sen 21:00 ska vi på mannen som talar med hundar som är en halvtimme..för från 20:00 - 21:00 är det mannen som talar med hundar..och sen från 21:00 till 21:30 är det mannen som talar med hundar...men vi vill se färjan :)

och imorn är det desperate..o på onsdag greys !! underbara serier !!!!!

Vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0