så ja..

Nu har jag precis duschat...nu är man fräch igen haha :) okej det lät inte så bra.inte för att jag var skabbig & flottig innan..men det fattar ni nog..haha..
hämta posten för ett tag sen...fick veckorevyn...nice..även paket avi..dom stressar ju ihjäl en.har fått 2 sms avi från dom redan..nu skickar dom ut en pappersavi..tat lugnt ska hämta det imorgon! för imorgon får jag lön från andra jobbet...
sen kom det inge bra..eller annonsbörsen (heter den så?) inte fan vet ja..men den ska jag ta med till mammi..en traditon..för hon får den inte heh :)

nu regnar det inte tror ja..inte när jag hämta posten ialf...hoppas hoppas det inte regnar senare idag..för jag ska rida min prinsessa amapola <3 =)

nu ska jag läsa veckorevyn ! vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0