regn fan !

det är regn & rusk ute...usch..hade tänkt att rida idag..men ingen ide att göra det..hästarna tycker det är pest när man rider..man kan inte begära nått av dom då..när regnet blåser i ansiktet på en.....suck! jävla regn !!
nu har vi fixat till oss..eller jag har..älskling ska bara byta brallor så ska vi rasta hundarna o fara...
hem till morsan & farsan..nova & theo är nog där...leka lite med dom..ska försöka att fota lite =) om jag kmr i håg de vill säga..sen ska vi handla...

Vi hörs senare !

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, jag fattade inte så mycket, men ska nog komma underfund med detta snart, bara jag får fixa och trixa lite så ska det nog bli bra i slutändan =)

Tack iaf för hjälpen =)

2008-10-24 @ 13:17:15
URL: http://jfogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0