regn..

Ja det regnar & regnar...tråkigt värre...man vill inte ens sätta sin fot ute..men det måste vi eftersom hundarna ska rastas osv..
imorgon ska jag och älskling åka till köping handla på willys ;)..det blir efter att vi slutat jobbet och så..ska även en sväng hem till mamma & pappa...hoppas hoppas att det inte regnar imorgon..då ska jag RIDA mina älskade hästar  !

skatorna flyger hej vilt på bak altanen (som inte är klar än) dom gillar väl inte regnet...vi var i köket och kita strirra ut och vifta svansen och kolla så var det en skata hon såg hahaha =) knas bulle !
ställde mig vid fönstret och titta och då flyger en skata skit nära jag skrek rakt ut..hahha hundarna och älskling kolla konstigt på mig haha..jag är LIVRÄDD för alla slags fåglar..usch onödiga flyganade djur ju !

funderar på om jag ska ta och dammsuga..och hänga upp tvätt när maskinen är klar..måste bli inne jag hänger..det regnar ju som satan ute ! kan ju hänga på balkongen men det är bla kristoffers arbetskläder och på balkongen torkar dom inte snabbt..ah skit samma ni bryr nog inte er haha =)

ikväll idol klockan 20:00 och greys anatomy 21:00 =) älskade greys ;)

nu ska jag städa lite medans jag har ork !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0