puuhh !

Vilken lång dag..äntligen hemma..

åkte ju bussen hem till mamma på förmiddagen..rasta hundarna en snabbis och gav pållarna lite hö...
sen åkte jag & mamma och kajsa till köping..in till big inn..mamma köpte en present till anita (som fyller år på lördag)
ja så in till centrum osv..sen när vi var klara där så for vi hem...mamma laga mat..så jag åt och sen bytte om till ridkläder...tog in gorm..borsta han och så..på med sadel och tränset...sen red jag iväg...red lite över en timme..gick kanon bra !! han var så duktig sååå....väl i stallet så borsta jag han o så...på med regntäcket..ut med han..tog in pola..borsta henne..och på med ett regntäcke till henne med..sen ut med henne..mockade i lösdriften..samt i boxarna...fixa med hö..gav pållarna hö åxo..sen gick jag ut och gick med wilma och hugo..sen in och byta till vanliga kläder...satt och bara var..och sen var klockan helt plötslig typ 17...rastade hundarna en sväng..och gav pållarna hö...sen vid 18 tiden skjusa mamma mig till bussen..bussen kom så klart lite senare..suuuck...att man alltid måste vänta...

Ja kom hem..o älskling har sin bil igång..huh ? låste upp å gick in..då säger älskling att han ska åka o jobba ...jag ser ut som ett frågetecken ?.......för tommy jobbar em (storebror) och nått hade gått sönder eller vad det var så kristoffer fick hoppa in o jobba..(kristoffer & tommy jobbar på samma jobb ju) ...

kristoffer kom ju hem från jobbet vid 14:30..eller sluta då..å åka å jobba igen..trist..men det är pengar det :)
kristoffer trodde att det inte skulle ta så lång tid ialf...

så ja har duschat å så...

är helt slut nu...nu vart min dag lite kortfattad men orkar inte skriva precis allt :) haha...

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0