onsdag..

God morgon..nu har halva veckan svept förbi....längtar tills i helgen..för då ska jag sova haha :)
Alarmet ringde vid 07:30..upp och duscha och fixa mig..sen ut med hundarna ( kristoffer var ute med dom när han kom hem imorse från jobbet men går ut med dom så dom klarar dig tills jag kommer hem igen från jobbet) sen in och äta frulle..och nu sitter jag här..
ska ta och fixa håret snart och hitta en tröja..sen är jag typ klar..
det är jätte dissigt ute (säger man så?)...ser knappt framåt...

Min dag ser ut så här:

* jobba...
* komma hem och rasta hundarna
* fixa mig lite.
* ta 14:25 bussen hem till mamma..
* rida och mocka
* ta bussen hem igen
* duscha
* äta
* blogga
* titta på älskade greys :)
* sova..

Haha vilken spännande dag va ?

Nää jag skriver senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0