neeeeeej !

Neeej..det snöar ute just nu..suck..men det är regn blandat..men det har lagt sig lite på marken...usch...burr...
mysigt men för tidigt tycker jag ! inte för att snön kommer att stanna kvar men ändå...
tur att jag la på täckerna på hästarna !!!! fast dom håller sig inne i lösdriften när det är sånt här väder men ändå :)

vi kollar på Medium..en serie..hur bra som helst....på kanal 4...

sen ska vi ut me hundarna å sen mysa och sova =)

sova ut imorn...skööönt..älskling med..han jobbar em imorn...

vi hörs imorgon !!

just ja för en stund sen hämta kristoffer posten ( ja vi hade glömt att hämta den haha)
o ja sa till han akta så du inte halkar...o det snö/regna då åxo..å han drar värsta vurpan....hahahah fyfan vad jag skratta...tårarna bara spruta :) men stackars älskling fick ont i huvudet.....men gud så jag skratta !!!


god natt sibel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0